måndag 2 januari 2012

2012 - känns som det kommer bli ett bra år.


har verkligen inte haft tid eller ork till att uppdatera någonting här.
innan jul vart jag med min bästa vän i manchester.
därefter blev det massor av julshopping, studentfest & utgång.
och jag har även umgåts med mina vänner & andreas.

om ni vill veta vad jag fick i julklapp så kommer här lite:
resecheck på 5000 kr, hårprodukter, smink, smycke, pengar & lite andra nödvändiga saker.

nyår firades i vinslöv med bra folk!
första dagen 2012 blev pizza & hata göteborgsmys hemma hos andreas med honom, nea, hampe & jeppe.
och kan även säga att Johan fyllde år då, så grattis till honom!

Igår låg jag nere på soffan med syster ungefär hela dagen.
På kvällen blev det att kolla på alliansen med bästa vän & Ida.

Igår fick vi även hem biljetterna till Thailand.
inte långt kvar nu & längtan är obeskrivlig.

Tror jag har vänt helt på dygnet, men ganska skönt att få sova länge nu när det är lov.
Blir alliansen ikväll med jonna!
Är riktigt bra lag där idag så det kan bli väldigt bra matcher.

Känns som detta året kommer bli ett superbra år!
Jag har fått den pojkvännen jag vill ha & jag har helt underbara vänner.
I februari åker jag till Thailand med familjen vilket ska bli mysigt!
Jag fyller 19 om ett par månader.
Och allt med studenten kommer bli så sjukt kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar