måndag 13 juni 2011

Monday


bästa vän sov här inatt!
och imorse var det dags för teoriprov & jag klarade minsann det.
känslan när man satt & tänkte att man aldrig skulle klara det... så står det GODKÄND!
morfar grät nästan av lycka när jag sa att jag klarat det, visst är han gullig.
alla bara, jag trodde inte du skulle klara det eftersom du aldrig pluggar osv.
hihi, lycklig jag blev i alla fall och nu har jag bara körningen kvar nästa vecka.

åkte hem till mormor & morfar en stund.
sedan till hässleholm för körlektion & det gick super!
tillbaka, somnade på soffan & vaknade precis.
jag som äntligen var sugen på att träna men har så ont i halsen.
antingen har jag väl halsfluss eller kommer jag få en riktigt förkylning.
hoppas jag kan spela imorgon i alla fall!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar