söndag 24 april 2011

Söndag

jag är så dålig på att skriva här liksom!
men i alla fall så spelade jag match i fredags & det gick väl helt okej.
sedan blev det påskmat hemma hos mormor & morfar.
efter det så åkte jag hem till bästa vän där det blev tacos & mys.

igår la vi oss ute & stekte en stund.
och sen kollade vi på taken, hoppas ingenting sånt händer när vi ska utomlands!
efter det åkte vi hem till mig.
hade gäster igår kväll, + ida & jonna kom hit.

nea sov här inatt.
på tal om inatt så hade jag en konstig dröm om mitt ex..
i alla fall, åkte till hässleholm för att kolla på syster & det blev 1-1.
sedan åkte nea hem & jag la mig där ute en stund.
snart ska vi ner & äta på Kina restaurangen.
och sedan vet jag inte vad som händer? kanske kolla på mff?!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar