tisdag 22 mars 2011

Tisdag 14.45

inatt sov min bästa vän, nea här!
lite käk & snack behövdes.
imorse drog hon på praktiken & jag sov ett tag till.
sedan drog jag mot snappe för att vara med syster i hennes klass.
vilket var helt okej & deras lärare ville komma tillbaka flera gånger.
hon erbjöd mig även att ha en egen lektion så det ska bli lite kul!

efter skolan blev det lite fika hos underbara mormor & morfar.
tror jag skiter i teorilektionen idag eftersom jag redan gått den.
åker till hässleholm istället när syster tränar så jag kan sola lite.



äntligen har jag mod till att lägga ut en bild. (ofixad dessutom)
och som sagt så är det längre hår fram men man ser inte det här.
& en liten tatuering i nacken är något jag funderat på ett bra tag.

för övrigt så känns allt helt toppen & glad är jag!
puss

2 kommentarer:

  1. Det var ju fint när det var kort
    från Sara trulsson i det gamla strandfotbolls laget

    SvaraRadera