söndag 17 oktober 2010


DIV.2 NÄSTA, FYFAN VAD VI ÄR BRA!

Igår stannade jag hemma & tog det lugnt.
Var lite hos grannen & sen blev det film med Amanda & Johan.
somnade vid 12 tiden, så det var rättså skönt.

idag hoppade vi på bussen vid 11.
spelade sista kvalmatchen idag & det blev vinst med 4-0 & vi spelar då i div.2 nästa år!!
var rättså bra drag i bussen hem.
blev donkan för att få i sig lite mat.
kom hem vid 7 & sen skulle alla dra till Malin för fest men jag orkade inte.

nu ska jag snart gå & sova, sjukt trött!
skola imorgon, men bara 5 dagar kvar i alla fall.

taget från fb Mikael Persson, (fotograf)

0-0 i paus. GIF har ryckt upp sig de sista tio efter att ha varit lite panikartat i inledningen. Sandra i mål har fått göra en och annan avancerad räddning.


Om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort något, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar