fredag 6 augusti 2010

6 Augusti

har varit i Skänninge tisdag till inatt.
har faktiskt varit skoj. har sålt skor med nea & hennes pappa.
fast det hände dock en olycka på slutet..
aja, kom hem kl 1 inatt så Nea sov här igen.
har faktiskt inte sovit själv på 9 nätter, haha.

aja, idag så har jag jobbat 11-18 i Tydinge.
sen blev det hem snabbt & fixa sig.
drog till någon restaurang i broby med familjen bjerre.
så kom precis hem igen.

imorgon ska div.3 laget åka till danmark.
samling redan kl 6 på morgonen.
men vi ska iaf spela match & paintball i danmark & sedan hem till Broby & ha lite grillfest!
kommer nog bli riktigt nice.

har faktiskt kommit på att jag knappt varit hemma..
i juli var jag hemma ca 6 dagar, det är sjukt!
aja, nu har jag precis gett johan pengar.
har dock lite mer än halva resan kvar att betala.
8000:- för en Egypten resa, japp!
förresten så beställde jag lite fina kläder inatt också, GILLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar