söndag 28 februari 2010


28 Februari
(lite trångt var det allt på leken)
i torsdes drog vi till danmark vid halv 2 tiden tror jag.
på kvällen var det match mot ett div.1 lag, där vi förlrade.
vi var ju ändå bara div.4 & div.3 spelare så det var bra ändå!
sen drog vi till kastrup där vi skulle bo.

i fredes fick vi göra vad vi ville fram tills halv 5.
så jag, jonna & några fler brudar in till köpenhamn.
jag hittade seriöst ingenting.
aja, på kvällen var det match, där vi vann med 14-1.
sen bjöds det på mat av motsåndarna.

i lördes gick vi upp kvart över 6.
matchen skulle börja vid halv 10, så det var bara att åka dit.
den matchen skulle va på grus, men det var fullt med vatten på hela planen.
så vi ställde in matchen & drog hem till hotellet.
där hade vi några tvälingar i grupper.
sen drog vi till bröndby stadion, där vi bjöds på mat & sånt.
riktigt fint var det där, och riktigt stort.
matchen var sen mot bröndbys andra lag, (de är danmarks bästa tjej lag).
där blev det 4-4.

sen blev det till hotellet för att fixa sig & sånt, sen blev det kina mat med laget.
tillbaka till hotellet för att ha avslutning på tävlingarna.
bilden som jag la upp är en tävling med gruppen.
ville bara säga att min grupp vann ;)
vid halv 12 drpg vi ut, hitta ett ställe.
åldersgränsen var 21, vi kom in för att de sa att alla var 18.
hade riktigt kul där imellanåt.
hemma igen vid 2, somnade vid 3.
idag blev det hemresa & var hemma vid halv 2.
legat vid tvn hela dagen.
var nyss & duschade.
blir att kolla på o.c & sen soooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar